Home > ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ > Νέα Vespa GTS 125 και 150 με Start&Stop
Vespa 125 GTS

Νέα Vespa GTS 125 και 150 με Start&Stop

Η Piaggio ανανεώνει τους κινητήρες της ναυαρχίδας της. Οι νέα Vespa GTS 125 και 150 θα είναι εξοπλισμένες με το σύγχρονο τεχνολογικά κινητήρα i-get στην πιο εξελιγμένη έκδοση του. Ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε δυο μεγέθη, 125 cc και 150 cc με βασικά χαρακτηριστικά τον ηλεκτρονικό ψεκασμό, τετραβάλβιδο χρονισμό, θα είναι υγρόψυκτος και θα έχει σύστημα Start&Stop που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε κινητήρα Piaggio.

O στόχος της Piaggio είναι η συνεχής βελτίωση των κινητήρων με σκοπό τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών αερίων. Το σύστημα RISS (Regulator Inverter Start&Stop System) συμβάλει δραστικά στη μείωση της κατανάλωση καθώς καθιστά δυνατή την αντικατάσταση του παραδοσιακού μοτέρ μίζας με μια ηλεκτρική μονάδα χωρίς ψήκτρες τοποθετημένη απευθείας στον στροφαλοφόρο άξονα. Αυτό το σύστημα παρέχει πολλά οφέλη: εξαιρετικά αθόρυβη εκκίνηση, μικρότερο βάρος, μεγαλύτερη αξιοπιστία και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Το σύστημα «Start & Stop» της Piaggio απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα 3 έως 7 δευτερόλεπτα αφού ακινητοποιηθεί το όχημα.

Οι τεχνικοί της Piaggio έθεσαν ως στόχο την μείωση των τριβών μέσω της τοποθέτησης ρουλεμάν σε κάθε περιστρεφόμενο μέρος στο σύστημα χρονισμού και τη γεωμετρία του γραναζιού στροφάλου. Παράλληλα ο άξονας του κυλίνδρου μετατοπίστηκε με στόχο την ελαχιστοποίηση των απωλειών λόγω τριβής στο έμβολο. Οι μηχανικοί θόρυβοι των νέων κινητήρων i-get είναι εξαιρετικά χαμηλοί, χάρη στη μείωση των ανοχών και τη βελτιστοποίηση υλικών και σχημάτων. Vespa 125 GTS

Η νέα οικογένεια των κινητήρων i-get διαθέτη πληθώρα καινούργιων εξαρτημάτων. Η έκδοση των 125 cc τροφοδοτείται με ισχύ 9 kW στις 8.250 στροφές, ενώ η ισχυρότερη έκδοση των 150 cc αποδίδει 11 kW στις 8.250 στροφές. Αυτό μεταφράζεται σε γρήγορους κινητήρες που είναι κατάλληλοι για χρήση σε αστικό περιβάλλον. Το θέμα συντήρησης δεν είναι κάτι που πρέπει να σας προβληματίζει ιδιαίτερα. Οι αλλαγές υγρών και φίλτρων θα πρέπει να γίνονται κάθε 10.000 km, ενώ οι βαλβίδες κάθε 20.000 km.

Η Piaggio σε αυτά τα δυο νέα μοντέλα συνδυάζει το παραδοσιακό ύφος της Vespa με βελτιωμένη άνεση και χώρους. Έχει αναβαθμισμένο βασικό εξοπλισμό όπως άνοιγμα της σέλας με τηλεχειριστήριο και σύστημα εντοπισμού σκούτερ (bike finder). Δεν λείπει η θύρα USB για φόρτιση κινητής συσκευής, φώτα LED και ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Δείτε επίσης

Μοτοσυκλέτα και οδική ασφάλεια

Το νέο σύστημα το οποίο εξελίσσει η Bosch αφορά την οδική ασφάλεια κυριώς των μοτοσικλετιστών. …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.