https://www.mglparts.com/
Home > ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ > Απλές οδηγίες για το service του αυτοκινήτου

Απλές οδηγίες για το service του αυτοκινήτου

Κάθε πότε είναι απαραίτητο να γίνεται το service

Το όριο που θα μπορούσε να θεωρηθεί γενικός κανόνας, για το service του αυτοκινήτου είναι μια φορά το χρόνο ή όταν στα 15000-20000 χιλιόμετρα το ανώτερο, όποιο από τα δύο κριτήρια επέλθει πρώτο. Όταν εξοικειωθούμε περισσότερο με το αυτοκίνητο και τα μυστικά του, κάθε μάρκα ή κάθε διαφορετικό μοντέλο συνοδεύεται από τις υποδείξεις του κατασκευαστή. Μια παραγωγική συνήθεια είναι να ενημερώνεται το βιβλίο συντήρησης (book service) του οχήματός μας ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ακριβώς, την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και τις αλλαγές έγιναν. Έτσι έχουμε τον πλήρη έλεγχο των αναγκών και των απαιτήσεων συντήρησης κάθε φορά.

Ποιες οι εργασίες που περιλαμβάνει ένα service
Οι εργασίες συντήρησης που θεωρούνται βασικές είναι:

Το μικρό service:

Αλλαγή λαδιών 

Αλλαγή φίλτρου λαδιού

• Διαγνωστικό έλεγχο

Το μεγάλο service:

• Αλλαγή λαδιών

• Αλλαγή φίλτρο αέρος / βενζίνης / λαδιού και καμπίνας

Αλλαγή μπουζί

• Τοποθέτηση καθαριστικού παρμπρίζ

• Έλεγχο του συστήματος φόρτισης (μπαταρία , δυναμό), του συστήματος διεύθυνσης (μπόσικα του τιμονιού και των αξόνων αυτού) , έλεγχο του συστήματος πέδησης (τακάκια φρένων και καθαρισμό των σιαγόνων αυτών εάν χρειάζεται), έλεγχο των φώτων και τέλος έλεγχο και γρασάρισμα των θυρών εάν χρήζεται απαραίτητο.

Το πλήρες service:

• Αλλαγή λαδιών

• Αλλαγή φίλτρου λαδιού

• Αλλαγή φίλτρου αέρα

• Αλλαγή μπουζί

• Αλλαγή βαλβολινών

• Αλλαγή δίσκου συμπλέκτη

• Αλλαγή θερμοστατών

• Αλλαγή ιμάντα

• Ρύθμιση βαλβίδων

Καθαρισμός μπεκ

• Έλεγχο στάθμης υγρών

• Έλεγχο κατάστασης φρένων

• Γενικό έλεγχο

Που θα πρέπει να γίνεται το service
Όσο διαρκεί η εγγύηση που δίνεται για το αυτοκίνητο, καλό είναι ο οδηγός να απευθύνεται στην αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία, που διαθέτει κατάλληλα εξειδικευμένο και καταρτισμένο προσωπικό. Άλλωστε, συχνά οι αντιπροσωπείες προσφέρουν προνομιακά πακέτα με σκοπό να διατηρήσουν τους πελάτες τους ακόμα και όταν λήξει η εργοστασιακή εγγύηση.

Επόμενη καλή λύση, είναι τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία υπό την προϋπόθεση ότι έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί από τους εκάστοτε

Διαβάστε περισσότερα για τη φροντίδα του αυτοκινήτου στη soferina.com

 

 

Check Also

100 ΧΡΟΝΙΑ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ CITROEN

Στο εναρκτήριο έτος του εορτασμού των 100 χρόνων της, η Citroën παρουσιάζει μία αποκλειστική σειρά …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.