Home > ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ > Το νέο Mitsubishi L200

Το νέο Mitsubishi L200

Και τι δεν είχε η δοκιμή επί ελληνικού εδάφους για το νέο Mitsubishi L200. Από αυτοκινητόδρομο μέχρι την έξοδο για Βυτίνα στην Αρκαδια κι από εκεί επαρχιακό δρόμο με άσφαλτο -που γνωρίζετε σε τι κατάσταση είναι στα περισσότερα μέρη της χώρας μας- προς Μεσινό, Γκούρα, Φενεό και Σαραντάπηχο, στα όρια Κορινθίας – Αχαϊας και μετά στον απόλυτο χωματόδρομο, μέσα σε δάσος με έλατα προς τη Σελιάνα, στην Αχαϊα.

Μάλιστα, στην διαδρομή μέχρι τη Βυτίνα οδήγησα την τετράθυρη έκδοση Double Cab και κατόπιν την δίθυρη, διπλοκάμπινη Club Cab, που έχει και λίγη μεγαλύτερη καρότσα (1,85 μ. μήκος, 1,47 μ. πλάτος και τα δύο).

Θεωρώ, ότι η αίσθηση της ποιότητας κύλισης ήταν η ίδια, καθώς έχει γίνει εκτεταμένη δουλειά από τους μηχανικούς στον τομέα της ακαμψίας, με τη χρήση περισσότερου χάλυβα υπερ-υψηλής αντοχής, στην ανάρτηση, με νέα αμορτισέρ και ελατήρια μπροστά και νέα φύλλα σούστας πίσω, προκειμένου να διατηρήσει τον “σκληρό” του χαρακτήρα “εκτός δρόμου”.

Το γεγονός ότι κινήθηκα με 130 χλμ./ώρα, απολύτως άνετα στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να νιώσω πλάγιους ανέμους και υπερβολικούς θορύβους στην καμπίνα, είτε με κίνηση μόνο στον πίσω άξονα, είτε και με τετρακίνηση, καθιστά την άποψή μου ότι όταν μεταφέρει άτομα θα νιώθουν ότι βρίσκονται σε επιβατικό και όχι σε επαγγελματικό pick-up και ναι, στον σκληρό χωματόδρομο που κινήθηκα στο δάσος, έδειξε σκληράδα αλλά και ταυτόχρονα άνεση στις ανωμαλίες.

Βέβαια, μη ξεχνάμε και σε ποιους απευθύνονται πλέον τα pick-up. Δεν είναι μόνο για αγρότες, αλλά και για λογιών λογιών ελεύθερους επαγγελματίες, που δεν έχουν ανάγκη από όλο το ωφέλιμο φορτίο (έως 1075 κιλά).

Δεν δοκίμασα να κινηθώ σε πλευρική κλίση, όμως δεν αμφισβητώ ότι το εργοστάσιο αναφέρει ότι αγγίζει τις 45 μοίρες, χωρίς πρόβλημα, ενώ και όλες οι γωνίες προσέγγισης (30 μοίρες), ράμπας (24 μοίρες) και αποχώρησης (22 μοίρες). Επίσης, δεν χρειάστηκε να δοκιμάσω και από τον περιστροφικό διακόπτη τις έξτρα επιλογές του συστήματος Super Sepect, 4HLc και 4LLc, με κλείδωμα του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, επιλογές που είναι για λάσπες, πάγο και εν γένει για δύσκολες καταστάσεις. Πάντως, υπάρχουν και εκδόσεις με σύστημα Easy Select, που φέρει 3 επιλογές: 2Η, 4Η και 4L, χωρίς κεντρικό διαφορικό.

Η Mitsubishi στον πολύ σημαντικό τομέα του κινητήρα, κατέβασε τον κυβισμό από τα 2,5 λίτρα στα 2,2 λίτρα (2.268 κ.εκ. για την ακρίβεια), διατηρώντας, όμως τους 150 ίππους, με 400 Nm ροπής μεταξύ 1740 – 2250 σ.α.λ., γεγονός που σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος (2.025 κιλά), συνεισφέρουν ώστε να έχει μεν ελκτική ικανότητα, αλλά και να διατηρεί σχετικά χαμηλά των κατανάλωση (κοντά στα 10 λίτρα / 100 χλμ. διαπίστωσα).

Δοκίμασα τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, ωστόσο υπάρχει και αυτόματο 6άρι κιβώτιο με αλλαγές και από μανέτες στο τιμόνι.

Φέρει και σύστημα κατάβασης, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα στα 20 χλμ./ώρα καθώς και πληθώρα συστημάτων ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού, που διαθέτουν και τα επιβατικά.

Το νέο L200 έχει σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση, ανανεωμένη καμπίνα με οθόνη αφής, σύστημα ψυχαγωγίας 2ης γενιάς, πολυάριθμες θήκες και πολλά ακόμη.

Οι τιμές στο Club Cab ξεκινούν από 26.500 ευρώ και στο Double Cab από 28.700 ευρώ.

Με το νέο Mitsubishi L200, η εταιρεία θέλει να αναρριχηθεί στη 2η θέση των πωλήσεων της κατηγορίας των pick-up, η οποία το 2018 έκλεισε στις 2.660 μονάδες και το 2019 πιθανότητα θα φθάσει τις 2.750 μονάδες…

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Check Also

Dacia Duster, Μια Τίμια Πρόταση για Όλους!

Μία ακόμα επιλογή, στην κατηγορία των Crossover ΕισαγωγήΜε το νέο Duster, η Dacia, δεν μπαίνει …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.